01_10-2020 Ne yaptığımsam içimdeki o nemsi koku beni mahvediyor geçmedi neler yaptımsam sizin başka öneriniz varmıdır
Lulemom 01_10-2020 ben her çamaşır sonrası kapağı sonuna kadar açık bırakırım. Bazen 1 gün durduğu bile olur öyle. Kurumadan hiç kapatmam. Öyle koku da olmadı hiç 4 senedir kullanıyorum
Leylaa_ 01_10-2020 yıkadıktan sonra asla kapağını kapamıyorum sürekli acik oluyor o yüzden koku yapmıyor
pitircik2019 01_10-2020 ben her yıkama sonrası deterjan gözünü , kapağı ve iç lastiği siliyorum. Islak bırakınca sanırım koku yapıyor. Kapağı da mümkün olduğunca açık birakiyorum.
Znurr 01_10-2020 makinayı boş çalıştırın bi yüksek ısıda sonra ki tüm yıkamalarda çamaşırı aldıktan sonra kapağı açık bırakın
Znurr 01_10-2020 90 derece de çalıştırılabilirsiniz, birde marc makina temizleyici ben de çok işe yaramıştı