Mavikelebek54 bende herşeyi kullandım geçmedi 2 ay çektim. aleovera bitkim vardı. Gözüme ilişti bi an. Yüzüme falan sürerdim iyi gelirdi sivilcelerime. Bundan sürecem ne olacaksa olsun dedim. Bi dalın jelini çıkardım azıcıkta ezdirdim suyu çıksın diye. Göğüsüme koydum. Bulaşmasın bi yere diye de poşet kapatıp sütyen giydim. Yarım saat bekletip sabunla yıkadım kuru kalmasın daha kötü oluyo nemlensin diye lansinoh sürdüm. İlk gün bile gözle görülür bi küçülme oldu. Günde 1 kez yaptım. 5. Gün hiç yaram kalmadı. Şiddetle tavsiye ederim mutlaka dene