Ftmrv yorgunluk vs. Hiç biri bebeğinizin suçu değil. Ki bu suçta değil. Ben oldukca karşıyım bu duruma. Tamam yipraniyorsunuz, çok yoruluyor sunuz, sinirleriniz bozuluyor. Annelik kolay değil. Hepimiz biliyoruz. Ama karşınızdaki savunmasız size muhtaç bı Bebek. Bagirdiniz peki sizi anladı mı? Bişe değişti mi? Korkudan başka bişe hissetmemiştir bebeğiniz. öfkenizi kontrol edemiyorsanız o esnada bebeğinizden 5 dk uzaklaşıp sakinleşin.