kutgun 2 yaş çocuklarım uyurken emzik kullanıyorlar sadece öğlen uykusunda vermedim bu saate kadar uyumadılar dayanamadım verdim anında uyudular sizler nasıl başardınız emziksiz uyumaya
Annesininkalbiii1 kutgun Benimki de 22 aylık. Gün geçtikçe daha da düşkün oluyor emziğe nasıl bırakacak bilmiyorum emziksiz asla uyumuyor. Gün içinde de çıkartmıyor ağzından.
burjuvaanne kutgun 1 bucuk yasinda hic emzigi kesmedim bnde eşimde çok gec birakmisiz emzigide biberonuda 😂 kaucuk zaten bibs i kullaniyoruz
kutgun Annesininkalbiii1 gün içinde vermiyorum istedikleri zamanda salça sürüyorum ıyy deyip atıyorlar ama uykuya gelince onsuz asla uyumazlar
Annesininkalbiii1 kutgun Konuşuyorlar mı peki. Emzik engel olabiliyormuş konuşmaya benim oğlum anne baba mama gibi basit kelimeler konuşuyor şu an bi ilgisi var mı acaba
Hhanife Benim kızımda 2 yaşında emziksiz uyumuyor gündüzleri bile çıkarmıyor saklıyorum artık. Nasıl bıraktırcam bende bilmiyorum
kutgun Annesininkalbiii1 yani iki kelimeli cümle kuruyorlar da tam konuşamıyorlar bende engel mi diye bıraktırmaya çalıştım
kutgun Maviim yani ben 3 aylık olana kadar vermedim bebeklere damak yapıları çok taze diye ikiz oldukları için 3. Ayda çok zorlandım ikisiyle o yüzden vermiştim hani yapabiliyorsanız vermeyin sonra çare ararsınız bıraktırmak için benim gibi
balliborekkk kutgun çocuğun yapısından bence canım benim kızımda 2 yaşında emziksiz asla durmaz boynunda asılıdır gecede gündüzde sürekli emer Bıcır bıcır konuşuyor ben kışa kadar bekliycem bakalim