svcnnn hiç bilmiyorum canım - yani ben doğduğundan beri geceleri onda yatırıyorum gündüzleri düz yatıyor odada yanımda ya da kendi yatağıma koyuyorum -pek bişe anlamadım ya baştan bri yatırıyorum diye anlamadım iyi gelip gelmediğini ya da kızımda reflü sorunu olmadığı içim anlamadım. Ama Gece uykuları güzel yataktan dolayı mı bilemiyorum