merhabalar bizde 4. Ayımızı doldurduk ama acil durumlar dışında hastaneye kontrole gitmedik hiç sağlık ocağında yaptık aşılarımızı ve takibimizi ek gıda için bir çocuk doktoruna götüreceğim ama çok merak ediyorum tecrübelerinizi bebeğim anne sütü alamadı çok fazla mama kullanıyoruz kilosu 7.700gr kilosu hep iyi gitti çok şükür bu aylarda mama kullanan bebeklerin ek gıdaya başladığını duydum çok şaşırdım daha önce hiç duymamıştım eltimin bebeği bizden iki ay büyük o bu aylarda kavanoz mama tattırmaya başlamıştı bebeğimin kilosu iyi ama benim de bir yerden Başlamam mı gerekiyor bilmiyorum sizlere sormak istedim ayrıca doktora gideceğim tabiki