Eliflina144 Aylardır kasiniordum doktora randevu alamadım dun gittik doktor bakar bakmaz uyuz dedi kleweda vermiş sizce geçer mi o losyonla😥
Mirac67 Eliflina144 5 aylık bebegimle bizde uyuz olduk bi karışım yazdı Dr onu kullanınca inşallah hemen geçer
R_vyda Bizde geçmedi 1 buçuk ay oldu hala kaşınıyoruz kızlar ne yaptıysanız nasıl geçtiyse yazın da yapalım