Banada alerji gibi gelmedi gaz sancısı çok normal Gazi olduğu için meme reddi de çok normal .dort ay boyunca gaz yüzünden uyumadık biz , gaz damlası veya probiyotik bioagia kullandınız mı ? Mutlaka kullanın. Gaz masajı sürekli duş ve her beslenme sonrası gazını mutlaka çıkarın