ozgealpaslan Bebekler için ayrı almaya gerek var mı acaba 🤔 bende var hakıkı zeytinyağı yagı kafam karıştı
Batigun ozgealpaslan ben soğuk sikim alıyorum açıkçası erken hasat doktorumuz o şekilde almamı istemişti ve 4 aydan itibaren 1 çay kaşığı ıcir demişti öyle de yaptım
2626 ozgealpaslan evet bebekler için anne -bebek serisi oluyor daha yumuşak pH oranı farklı bende ek gıdaya geçeceğim ondan aldım trenyoldan bebek zeytinyağı diye baktım birini seçtim hemen hemen hepsi aynıdır zaten