yasmıne başladım adetım normal de 6 gün komple bitmiş okurdu yanı Arada7 günü bulurdu lekelenme tarzında bide çok kanamam olmuyordu.ama bunu kullanıyorum 9 gündür ve adetım hala devam ediyor 6 gün normal kanama geldi yoğun şekilde hiç böyle olmamıştı ama bir türlü bitmiyor şuandada açık pembe yada koyu kahve şeklinde bir miktar geliyor ama sonu yok yanı .Geceden sabaha hiç bişey yok gün içindede yoktu bugün duş alcaktım hatta ama şimdi bir baktım günlük pede yine gelmiş yaramadı mı bana acaba yoksa normal mı durum