Lulemom 1 yaşında. Mama da içmiyo yemek de yemiyo. Napim şimdi. Bırakayım aç mı kalsın? Zorlama yemiyosa diyolar. Ee tamam zorlamayim ama nolcak tüm gün aç mı gezecek anlamadım ki. Bu zorlama demenin mantığını birisi bana anlatır mı. Ben mi zorlama diyince yedirme diye anlıyorum. Çıldırma noktasına geldim artık. Tüm gece aç. Gece beslenmesi yok. Sabah 180 cc mama yapıyorum 100 cc içiyor yada içmiyor. O içtiği de tamamen zorla. Aç bırakmayı da denedim. Yine aynı. Zaten kilosu 1.5 kilo geri de raporlu mama da kullanıyoruz. Onu da içmiyor. Birisi bi akıl versin bana. Bu arada diş dönemi falan demeyin 4-5. Aylardan beri böyle. 8 aydır 1 tane dişi çıktı. 8 aydır da 1 dişin sancısı değildir heralde
Znurr Lulemom yani dili olan bi çocuğu zorlamazsın çünkü açlığını söyleyebilir ama 1 yaşında ki çocuk acıktım diyemez ki. Doktorunuz bu durum için bir şey diyor mu? Konuştunuz mu
AnnaKarenina_ Lulemom artık 1 yaşına girmiş vitaminle destekleyebilirsiniz benim görümcemin çocuklarıda yemezdi eczanede çalıştığımda sattığımız vitamin şurubunu aldı çok fayda gördü sizde başlayabilirisniz artık argıvıt focus diye vitamin
Ipekcankar Lulemom zorlamamanin mantigi sudur, siz yemek icin zorladiginizda cocuk gerginligi anliyor ve stres yasiyor. Sonra bu stresi yemek ile iliskilendiriyor ve yeme bozukluklari olusuyor. Diger soylediklerinize bisey diyemem en iyisi doktorunuzu dinlemek olacaktir.
Lulemom Znurr söyledim kanına baktı muayene etti her şey normal. Zorlama diyo oda ama yedirmeye çalış diyo. Napacağımı bende şaşırdım
Lulemom AnnaKarenina_ doktor çinko ve multivitamin yazdı zaten yemiyor diye. Onları kullanıyoruz. Hoş onları da kavga kıyamet içiriyorum. Artık çok yoruldum ya
Sinemisssss 1 yaş sendromu canım tam 8 ay çektim bizim diş hastalıklarda çabası. Wallahi cokta güzel zorladım abartmadan aç gezip , bütün değerler yerlerdeydi . Sokakta , parkta, yeri geldi tv karşısında besledim şimdi cok şükür düzeldik sabret inan geciyor
Dilaylaa Çünkü çözüm bu , dönemsel bu sorunları hepimiz yaşadij inanın sizin ısrar etmeniz bu süreci sadece uzatıyor tecrübeli bir anne olarak söylüyorum ki yemiyorsa yememeli gerçekten. 🤷 kızımın bir hafta bir şey yetmediğini bilirim . Her gün her öğünü tuketmelerini beklememek gerek . Anladım ki kendi haline bırakıldıginda eninde sonunda yiyorlar birşeyler.