sevgili anneler bebegim 3-aylık asla uymuyor kolik oldugu için ekstra mızmız bu dönemde cocugunuza ba y bay şurup kullanannız oldumu fayda sağladınız mı kaç ölçek verdiniz drmuz bi hafta deneyelim bitkisel içerikli dedi ama anne olarak hassasız nette 1yaş altına verilmez diye okudum sizlerin deneyimlerinizi sormak istedim