Kızlar oğlum 2.5 yaşında gündüzleri bağlamıyorum söylüyor arada bir kaçırdığı da oluyor ama alışacak.
Kakasını kesinlikle söylemiyor ve neresi denk gelirse oraya yapıyor maalesef 🙄 geceleri sadece altını bağlıyorum sabah kalktığında bayağı yapmış oluyor.
Bilmediğim için soruyorum gece siz nasıl yaptınız altını bağlamasam yapar altına mahveder üstünü falan