Busra_23 Kizlar 6 aylık bebeğim kaşıkla ek gıda yemiyor 2 3 kaşık yiyor sonra ağlamaya başlıyor. Biberonu verince susuyor sizin de daha once başınıza gldi mi geldiyse ne yaptınız
SeninAnnenBirMelektiYavrm Busra_23 canım 2 3 kaşık yemesi yeterli zaten. Bu dönemde doyumluk olmuyor tadımlık oluyor. Yemiyor diye üzülmek icin daha çok erken. Anca alışacak zorlamayın ❤️
Busra_23 SeninAnnenBirMelektiYavrm daha önce yiyordu ilk baslarda verdigim de hatta bitince ağlıyordu simdi de yememek icin ağlıyor