Kızlar bebiş 5 ay 10 günlük ailemiz 2 numara mama almış versem bişey olur mu sizce ?
Emin olamadım ama İnternet üzerinde böyle yazıyor:
Devam mamaları (2 numaralı formülalar): 4-9 aylık bebeklere verilir. Protein ve enerji içerikleri daha yüksektir. Anne sütü ile beslenen çocuklara da destek olarak verilir. Bebeği daha uzun süre tok tutabilirler.