Elifsrn joie aldık. Standart olandan da var.arada bariz fark var. Mesela standart mama sandalyesine hafif bir çarpmayla hemen devriliyor. Güvenli bulmadım. İkeanın sandalyesiydi ön masası 2 ay içinde takıp çıkarırken kırıldı. Joie daha ağır daha büyük ve gerçekten sağlam. Devrilme falan olmadı. Mümkün gibi de durmuyor. Bebeğiniz sandalyedeyken sarkabilir Emeklerken yürürken çarpabilir. Allah korusun. Tavsiyem ağır bir sandalye.