Kızlar bebeğim 26 günlük bir ayımız bitecek ilk gubler sarılık vardı ama atlattık ozamanlar çok uyuyordu uyandiramiyorduk ama geçince iki haftadır 7 de uyaniyordu gayet güzel emip uyanık vakit geçiriyordu bı 12 de bir de 6 da uzun uyku çekiyordu 2 saat kadar sonra hep uyanıkti
bugün sabah yine 7 de kalktı 10 a kadar uyanık kaldı emdi vs sonra bir yatti saat 3 oldu hala uyuyor bir saatte bir uyandiriyorum emziriyorum beş on dk ekip meme başında uyuyor bugün neden böyle yaptı yine mi başladı acaba sarılık Allah korusun uyuması normal mi