Merhaba anneler 2. Cocuguma hamileyim Allaha şükür 8 haftalık bundan önce bi düşüğüm oldu annem ve eşim dışında kimseye söylemedim birde burda sizinle paylaşıyorum ilk aylarda nazara inananlardanım siz de öylemisiniz bilmiyorum ama etrafımdakilerle paylaşmaktan korkuyorum sizce paylaşmalı mıyım genelde eşim kndi ailesine söylemek için sabırsızlanıyor fikrinizi almak istiyorum