Elifdm Bebeğim bıraz gıdılı olduğu için boyun katlanır yeri aşırı kırmızı pudra sürüyorum ama hemen pudrada su gibi oluyor yaşayan var mı neler yaptınız
lceLady Elifdm Zeytinyağ sürün pamukla kızarıklıgını hemen alır. Aynı sekilde pişik olursa hemen etki ediyor
Deva22 Elifdm pudra çok zararlı özellikle boyunda solunum yollarına çok yakın kullanmanı önermem. Kızımın da çok pişik oluyor her gün yıkıyorum ve kuru tutmaya çalışıyorum yumuşak pamuklu bezle siliyorum hep
Fatmackr Elifdm benim kzıımda 1 aylık boynun altı ve koltuk altı çok kötü olmustu sudocrem sürdüm 1 saate birseg kalmadı geceden sürün sabaha tertemiz
Fatmackr Elifdm bence pudra kullanmayın ben hiç kullanmadım sudocrem tertemiz yapıyor kızarıklarıda isilikleride
Elifdm Deva22 çok dikkatli kullandım bir kereliğine bende biliyorum ama çok kötüydü her gün yıkıyorum elimden geldiğince kuru tutmaya çalışıyorum ama havalar berbat sıcak
Deva22 Elifdm aynen çok sıcak çok küçük değilse karın üstü yatirabikirsin o zaman boynu açılıyor hava alıyor
Deva22 Elifdm kısa da olsa yatirabilirsin kas gelişimi için gerekli zaten. Atıyorum bir dk ile başla arttirarak yatır her gün