Bissa Kızım 25 aylık oldu konuşması düzgün ilerliyo fakat anne bak derken bak kı kı diye devam ettiriyo yada bot derken bot tı tı diye söylüyo eko veriyor gibi sadece bu iki harfle biten kelimelerde yapıyor. Başına böyle bir durum gelen var mı?