Ya bu hastane çıkışı seti falan bana çok gereksiz geliyor. Ben de aldım yalan yok ama şimdi ki aklımda çoğu şeyi gereksiz ve para tuzağı buluyorum. Onun yerine normal bir yeni doğan takımı alın. Ayrı ayrı alınca çok daha uyguna gelir. Hastane çıkışı takımı bilmem ne diyerek geçiriyorlar insanlara afedersiniz malesef😃😃