Saricizgilibeyazev ayazasaf gazlı bizim bebişimizde ne yazıkki kıvranıyor bazen de geçer inşallah bi an önce öyleyse 😑
Efenin_annesi Saricizgilibeyazev benim oğlumda bi ay 16 günlük aynı durum bizde de var emme iç güdüsü önemli bi durum değil hatta şu an kucağımda yatıyo ve bi acele elini emmeye çalışıyo
Saricizgilibeyazev Efenin_annesi cnm ya 😌 ama üzülüyorum öyle de görünce her türlü masajı deniyorum zaten gazı için ..
Birbilen Saricizgilibeyazev emme refleksinden dolayı canım. Benim bebegimde çok yapardı sinirlenip hirslanip biseyleri ağzına götürmeye çalışırdı. Çok normal 3. Ayda geçecektir.
Svmgncr Saricizgilibeyazev bende yenı yedırdıgıö halde hep aranıyor agzını acıp bıseyler emmek ıstıyor kucagımda normal yanı ;)