Kızlar 2,5 aylık bebeğim. Emzirme yastığında bebeğimi koyunca kafasını kaldırıyor ama
Kolalrından destek almayarak bebeğimi yüzüstü koyduğumda ise (dr Kolalrından dolayı yap dedi) yere çok tembel başını kaldırıyor biraz ama asla kollardan destek almamaya gövde ve ayaklardan destek alarak kalkmaya çalışıyor. Dr da kolları biraz güçsüz dedi ne yapabilirim. Günde 4 defa 10 dk yüzüstü yapın dedi ama hayatta o kadar durmuyor ve süt uyku reflüsü derken sık sık yapamıyoruz kusacak diye.Yüzüstünden bir süre sonra sıkılıyor kalkmak istiyor çünkü yada kafasını yana çevirip duruyor yatakta.ne yapmam lazım kollarından destek alması için.
? Bıraksan ellerini hiç kullanmayacak halbuki çok hareketli bebek baştam beli ellerini kullanmayı sevmiyor