Merve_3460 Kızım 15 aylık elinden tutup yürüyor ama öle kendi basına hareketi yok emekleme olmadı hiç tay duruyor koltuk kenarlarında duruyor yan yan da gitmiyor elinden tutunca gidiyor tecrübeli anneler ne yapsam acaba bi öneriniz var mıdır.?
Ozge01tuz Merve_3460 kızım 16 aylık yeni yeni yürümeye başladı düşe kalka öğreniyor 18 aylığa kadar normalmiş
Merve_3460 Ozge01tuz öyle tabi de her yerden tutunarak gidiyor kendi basına gitmesi bu kadar uzun mu sürüyor