Dün koltuklarımı yıkamaya geldiler ve tam olarak belirli yerdeki lekeler çıkmadı bekledim koltukların kurumasını birkaç yerde leke gördüm ve koltuklarım sertleşmiş pütürleşmiş ve kırışmış şimdi ben ne yapabilirim daha koltukçuya yazmadım böyle olması normal mi ml