Aklikarisik 3 aylık bebekte iştahsızlık, kızlar sütüm var ama bebeğim emmiyor emerken uyuya kalıyor sürekli , çişi çok az sabahtan beri biberonla zor bela 70 cc içirebildim. Sapsarı çişi bu geçiçi bi şey midir? Doktora gitmeli miyim?
cupacakes İlk üç ayda iştahsızlık icin doktoruna mutlaka görünün . Tedirgin etmek istemem ama kalp rahatsızlığına kadar bi çok sebebi var 3 ay öncesi bebeklerde emmeme durumunun . Biraz daha büyük olsa havadandir sıcaktan vs derdim acikinca emer derdim ama henüz 3 aylıkmış ihmal etmeyin derim