Djdkekkd32 Bebeğim 4 ay 20 günlük atak haftasındayız sanırım..Gece uykusuna geçmede aşırı zorlanıyor tahmini ne zaman düzelir bu atak haftası?
mirzaali14 Djdkekkd32 bizde 4 ay 22 günlüğü meme redi yaşıyorum en fazla 1 dakika emiyor yanindan ayrilamiyorum abartısız söylüyorum çok yaramaz olmuş durmuyor sürekli miz mız
Ggalparslan Djdkekkd32 son 2 haftadıe bende de aynı sıkıntı var gündüzleri de 15/20 dk uyuyup uyanıyor derin uykuya dalamıyor malesef yılmış durumdayım
Tgb1 Djdkekkd32 4 ay 23 günlük gecelerı aynı uyumak da zorlanıyor her saat bası uyanıyo sureklı mızmız :( bırde bızım sanırım ustune dıs cıkarma seruvenıde basladı