Masal_1334 Selamünaleyküm arkadaşlar ben bişey sorcam sizlere benim kızım on bir aylık üc günlük az önce altını değiştirince yeşil kaka yaptığını fark etim bu yeşil kaka zararlı bir şey mi nolur yardım edin
ayseeeasln21 Masal_1334 yediği bişeyle alakalı olabilir canım tehlikeli bir durum olduğunu sanmıyorum
1prenses_annesii Masal_1334 benim kızım 5 aylık üşütünce öyle yapıyor kakasını bir ili güne normale dönüyor
Masal_1334 blself33 bizde biliyoruz üzümün yeşil olduğu ama farkındaysan iki ceşit üzüm var yeşil ve siyah üzüm ben siyahından bahsettim ha sen siyah üzümü görmemişsen yememişsen bilmiyorsan onu bilemem tatlım 😉😉
ayseeeasln21 Masal_1334 Üşütme kaynaklı olabilir canım o zaman sıcak tutmaya çalış , teri üstünde sogumasin inşallah geçer çok geçmiş olsun 🙏
blself33 Masal_1334 salaklik bende ki sana insan gibi birşey yazmışım etrafında fesat çok heralde arkadaşım herkesi aynı sanıyorsun. Annelik içgüdüsüyle insan ihtimal vermiyor bazı şeylere bende belki ondandır demek istedim ama aldığım cevaba bak . Allah sizin gibilerden korusun.
Urazanns Masal_1334 yeşil ve sarı kaka norml demişti doktorumuz siyah kanlı ve beyaz okursa sıkıntı demişti hiç korkmayın Allah’ın izniyle bisey yoktur
Kubraozd Masal_1334 canım kullandığı Demir ilacıda kaka rengine etki ediyor Demir ilacındanda olabillir.