Merhaba kızlar benim bebeğim 4 aylık ama geçmeyen boyun pisigimiz var. Ne yaptıysam geciremiyorum hergun siliyorum temizliyorum kuruluyorum pişik kremi sürüyorum ama yok kipkirmizi ve birgun silmezsem bazen koku da oluyor bu ne zaman düzelecek anlamıyorum doktora sordum zamanla büyüdükçe düzelir diyor ama canı yaniyor bence dokununca ağlıyor. Önerisi olan var mı ?