Ben çok emziremedim 3 ay emzirdim canım en fazla günde 2 kere yapıyordu.Sonra bire düstü suan mama kullanıyoruz ek gıdaya gecmemize rağmen hala 1 kere yapıyor.Tabi bebekten bebege de degisir.Arkadaşımın kızı emiyordu günde 3 4 kere yapıyor dedigini biliyorum 🤷♀️