Ayso5 Kanal tedavisi başlandı. Narkoz aldım 4 saat sonra sutu sagip dökeceğim ama antibiyotik olmadan ilerleyemediğimz icin mecburen antibiyotik kullanmam gerekli. Emzirme doneminde kullanan var mı?
coktepkiliyim Ayso5 rica ederim sütünüze minimum miktarda geçer.Biliyorsunuz antibiyotik bağırsak florasını bozar maalesef bu yüzden fermente gıdalar tüketin 🌸