Serpilctn Kaç günde bir banyo yaptırıyorsunuz Ve banyodan sonra bebek yagi kullanıyormusunuz acaba doktorum egzama olduğu için 2 günde bir duş dedi ve bebek yağını yasakladı nemli kalmyacak vücut dedi sizinde öylemi
esraeerdogann Serpilctn mustelanın nemlendiricisini önermişti doktor günde 3-4 defa sürüyordum nemli kalsın demişti sonra geçti kuru ciltlerde oluyor genelde aöa sizin doktorunuz neden nemli kalmasın demiş anlamadım bebe yağı kullanmayın zaten iyi değil nemlendirici kullanın dalin uni baby deterjan kullanıyorsanız kullanmayın birde yumuşatıcı da kullanmayın geçiyor
Duygusuz Serpilctn bebek yagı kullanmayın bioderma atoderm intensive baume cok iyi geliyordu bize birde alerjisi var mı ona baktırın
Deletedmom_23 Serpilctn Günde 2 kez banyo yapıyor. Gündüz banyo akşam duş. Banyodan sonra mustelanın hydra nemlendiricisini sürüyorum. Zaten bir fark ettiğim ay kızarıklık ve kabarma oldu. Müdahele ettiğim an bitti
Sla7723 Hergün duş aldırıyorum doktorum öyle söyledi banada terlemiycek dedi sıcaklarda zıbın giydiriyorum sadece birde yüzünü elletmiyorum kimseye hemen atıyo dışarı krem önerdi her banyodan sonra gün içinde de sürüyorum azaldı çok şükür
Serpilctn esraeerdogann yumuşatıcı bbeklerrin kini kullanıyorum bebek yagi nivea kullaniyordum bıraktım mustelanin vücut kremini alsam olur mu
esraeerdogann Serpilctn yumuaştıcı bebekte olsa kullanma egzamayı tetikliyor egzama tamamen silinene kadar kullanma deterjan olarak da duru granül kullanıyorum ben
Serpilctn Duygusuz önce bi doktora gittik egzama değil alerji dedi sonra başka doktora daha göründük oda egzama dedi 🤷♀️
Serpilctn Duygusuz buna egzama diyorlar anlamadım ama ilk gittiğimiz doktor alerji dedi geçer demişti ama sadece mama alıyor bebeğim mamadan diyecem olamaz daha 2 haftadır var bebeğim de 3 aylık acaba şampuan dan mı kaynaklı anlamadik
Duygusuz Serpilctn siz Cocuk Dr una gidin alerji için kayıt acrırın o sekilde alerji bölm ne gidebilirsiniz
Almondeyed Serpilctn bu aylarda hep belirsizlik olur her Dr farklı bişi der gıda alerjisi veya deterjan şampuan alerji yapmış olabilir
Serpilctn Duygusuz yurt dışında kalıyorum canım burdan o bölüme sıra almak çok zor aldik 3 ay sonra ya attı bizi Eylül 15 inde turkiyee gidecez orda göstercem doktora