Sezgin benım oglumun inek sütü alerjisi var alerjı mamasını nasıl denediysem deneyeyim içmedi mama konusunu çok araştırdım yapmadıgım şey kalmadı keçi sütlü mama ile alerjı mamasını karıstırıp veriyordum o bile dokunuyordu devamlı tek mama kullanırsanız bebegın bagırsagı o mamaya alışır ve ona göre şekillenir şuanlık ek gıda almadıgı için bide mama sonradan alerji yapabılıyor tek mama kullanırsanız anlarsınız ama karısık mama kullanınca cocugun bagırsagıda karısıyor bide dokununca acaba hangısı yaptı diye karmasa yaşarsınız o yüzden bence tek mama kullanın