Ek gıdaya başladık 15 gün önce ama bebeğim kaşık ağzına değdiği anda ağzını kapatıyor ve hiç açmıyor başta biraz yemişti şimdi hiç yediremiyorum blw de yaptım elinde sıkıyor parçalıyor ağzına götürmüyor öylede ama bizim yediklerimize resmen uçucak. Siz neler yaşadınız ne yapmam gerekiyor tecrübeli arkadaşlar bilgi verirmisiniz bu durumu yaşayanlar varmı?