Aleynatek Kızlar 2 aylık oğlum var gece 2 saatte bir emzirmek için kalkıyorum. Ben uyandırmasam sabaha kadar emmeden uyur. Siz kaç saatte bir emziriyorsunuz
Ozlemdolugan Aleynatek benimde 2 aylık bebeğim canım kendiliğinden uyanıyor bizimki 3 saatte bir 3 saati gecmiyor banyodan sonra bazen 4 saati buluyor ama ben kendim uyandırmıyorum o beni uyandırıyor 🙈
Themhrmom Aleynatek bizde 2 ay 10 gunluguz kilo alimimiz iyi oldugu icin doktorumuz uyandirmayin dedi bazen 7 saat uyuyo bazen 3 saate bir uyaniyo emziriyorum
Eminecak Aleynatek benim oğlum da 2 aylık. Ben artık uyandirmiyorum o acıkınca kalkıyor. Dediğiniz gibi bazen uyanmiyor 4 saat falan o zaman uyandiriyorum az bir sey de olsa emsin uyusun diye. Ama normalde 2 3 saatte bir kalkıyor
Aleynatek Ozlemdolugan maşallah allah bağışlasın. Bende endişeleniyorum bazen uyuyakalıyorum geceleri 4saati buluyor emme aralığı endişe ediyorum
Ozlemdolugan Aleynatek yok endişelenmeyin YouTube da bir doktorun videosu var 2 aylıkken 4 saati normal diyor 🥰
Damlaebrardmr Aleynatek daha 2 gün önce doktora gittim 2 saatte bir emeğimiz için reflü olmuş gündüz 3 saatte gece de 4 saat uyusun dedi şöyle yapıyoruz gece 12 de emiyor 4 de kalıyor tekrar uyuyor sabah 8 de birdaha 11-2-5-8-10-12 şeklinde düzene sokuyorum
Gayecik Aleynatek bebetom 2 aylık kendi uyanında emziriyorum doktorum uyandırma artık dedi acıkınca başlıyor mırıklanmaya 3 saatte bie otomatik uyanıyor uyandığı saat hiç şaşmıyor 😂
happy_mother Aleynatek benim bebeğim 50 günlük geceleri uyanmaz ben 3 saatte bir kalkıp besliyorum uyuduğu için gece emmiyor iki çekip duruyor o yüzden ben sütümü sağıp veriyorum. Ama bu gece kaldırmıcam bakalım ne yapcak gece uyuyorsa kaldrma o acıkınca uyanır dediler denicem bakalım
Aleynatek happy_mother banada uyandırma diyorlar ama uyurken şekeri düşermiş bebeklerin ondan endişeliyim o yüzden 2 saatte bir kalkıyorum uyandırıyorum
ellosh Aleynatek bizimki de 2 aylik doktorumuz ilk uykuda 5-7 saate kadar 2.uykuda 3-5 saate kadar acikmadan durabilir, daha once uyanirsa emzik ver dedi oyle yapiyoruz 7 gibi uyuyor ilk emzirmem en erken 1 i buluyor
Sinem74 Aleynatek 4.ayimiza gitcez sanırım atak donemindeyiz bazen saat başı kalkio nazende 2.5 saate bir ben kaldırmıyorum 2.5 aylıktan beri
happy_mother Aleynatek şeker düşme olayı yeni doğduğu zamanlar biz o dönemi atlattık artık öyle bi korkunuz olmasın.