Aycamuss bugün 10 aylık oğluma yapıp günler sonra yedirebildiğim akşam yemeği tarifim
=> Nohut köftesi 🤷🏻♀️
-Bir su bardağı nohut haşladım
Robotun içine haşlanmış nohut,bir yumurta sarısı,maydonoz,bir kaşık tam buğday unu,yarım soğan,bir diş sarımsak,kimyon,karabiber ekleyip çektim.
-Daha sonra şekil verip bir iki damla zeytinyağı döktüğüm tavada arkalı önlü kızarana kadar pişirdim. Kalan malzemeyi de buzluğa attım.
Biraz nazlandı yine ama yedi mutluyum 🙌🏻