Tugce88me benim kızımın da bıngıldağı açık henüz tam kapanmadı acile gitmiştik bir ara oradaki doktor d vitamini eksikliğinden olduğunu 1 fıs değil 3 4 fıs sıkmam gerektiğini söylemişti hatta konu açmıştım tabi kan testi yaptıramadım henüz. Ama benim kızım hergün mutlaka en az 30 dk güneş görür gezmeye markete falan götürürüm bilmiyorum etkisi olur mu 🤷 şimdi siz söyleyince şüphe düştü içime gidince bunu da sorayım mutlaka çok teşekkür ederim 🌸