Kızlar 10,5 aylığız bir yaşından sonra bu gece beslenmesini nasıl kesicem acaba nasıl olcak anlatır mısınız 😃 mama ile besleniyoruz. Gece sabaha kadar üç ya da dört kez kalkıyor yoruldum artık 🤦🏻♀️ Su mu veriyorsubuz yoksa pış pışlıyot musunuz ama hiç uyuycak gibi değil biberon vermeden. Bu bıraktıranlar nasıl bıraktırıyor acaba? Emzikte tutmuuoruz