Marianne ben çocuk icin sordum yalniz. bebeklere hisse alinmiyor bankalardan. o yuzden araci kurumdan acicam. ancak osmanli yatirim, gedik, info yatirim vs hangisi olsun diye kararsizim. o yuzden sormustum.
ek olarak altin alacaksaniz deniz yatirim avantajli değil
ayrica hisse almak riskli değil. sasa, hektas, eregli, sisecam gibi şirketlere ortak olcam. altindan kat be kat kazandiriyor. altin devede kulak kaliyor onların yaninda. riskte yok ayrica. turkiyenin lokomotifi bu şirketler. kuresel oyuncularimiz. ytd
ben kendi hesabimdan yönetiyorum porfoyu ama bebegim adina olursa daha motive edici olur.
ha birde altin yatirim değildir birikim aracıdır. sadece para değerini korur. yatirim enstrmani değildir.