Eyllebr Elifin-annesi makınam Samsung berbat bır marka hiç memnun degılım koku yapıyır kıyafetlerde bugun bende arcelık alıcam
allahimsabirver Elifin-annesi arçelik markasını alma yeter diğer markalardan hangisini alıyorsan al😂😂
NariNariKiminYari Elifin-annesi arçelik kullanıyorum ve çok memnunum yeni çıkanlarından aldığın sürece sıkıntı yok memnun olmayanlar genelde çok eski modelini kullanıyor
Melekanne91 Elifin-annesi samsung eco booble dijital inverter 10 kg 1400 devir.ben bunu kullaniyorm cok ama cok memnunum canim