Leylaa_ Her kuyumcunun atölyesi farklı yerlerde olabilir. Bende bilezik yaptırdım 8 günde geldi. Ardından bir tane daha yaptırdık o da 5 günde geldi. Eline ulaşmamış olabilir. Ama kuyumcumuz bizden para almadı. Pazarlığı yaptı, fiyati çıkarsa ustu benden hediye olsun. Gelince ödersiniz dedi