mihranelamm Herkese merhaba biz bugün rotavirüs aşımızın ikinci dozunu olduk ateş kusma ishalimiz yok ama idrarımız kötü kokuyor acaba aşı yüzünden mi oldu böyle bir şey yaşayan var mı acaba ?
Obsesifk mihranelamm susuz kaldigi için olabilir. Biraz takip edin, bol su verin devam ederse idrar tahlili verin.
mihranelamm Reykzy evet veriyorum bu arada 5 buçuk aylığız aşımızı doktorumuz yok diye biraz geç yaptık