Nolur bakın kızlar benım gıbı olan var mı bebegım 13 aylık pazartesı günü semınerler baslıyor ben de iş bası yapacağım bu zamana kadar hep ben baktım kızıma sımdı bakıcı ayarladık bır aydır falan gelıyor alışsın dıye. Ama kızım bensiz hıc durmuyor bırkac kere bırer saat bıraktım bıraz oyalandı dün asagı prja ındırdı bakıcı yıne oyalandı ama beni görünce çığlığı bastı. Bugün hele hıc durmadı yanından ayrıldıgım an avaz avaz bagırıyor susturamadık mecbur yanında durdum. Benzer durumda olan var mı alısır mı lütfen bır şeyler deyın ıcım rahat etsin. Ayrıca baslamak zorundayım sözleşmelı oldugum ıcın kadroya gecemıyorum ızın alırsam tayinımız cıkmaz yani başlama yapma vs dıye yargılamayın lutfen 🙁