meleginannesiyim Kızlar 7,5 aylık bebeğim yemek yemeye alıstıgı icin mama icmiyo artık 2 ölçek zorla içirebiliyorum asla icmiyor geceleri biberonla kaşık mama versem zararı olur mu sadece geceleri zaten kilolu kilo almasını istemiyorum problem olur mu acaba
livanurvealpinannesi61 meleginannesiyim ek gıda mamanın önüne asla geçmemeli ana besini şuan formül mamadır acıkmasını bekleyin ben emzirmeden asla ek gıda vermezdim ek gıda alınca emmek istemezdi. Doktor da önce anne sütü sonra ek gıda demişti.
Dilaraaaaaaa meleginannesiyim benim oğlum formül mama içiyordu sonra içmedi biranda kaşık mamasını yapıyorum biberonda içiyor
Ece__ meleginannesiyim kaşık mama verebilirsiniz ama formül mama kullansa daha iyi tabii.bu arada kaşık mamaların çoğu da kilo aldırabiliyor bilginiz olsun
livanurvealpinannesi61 Deva22 1 yaşa kadar ana besin anne sütü yada formül mamadır. 1 yaşa kadar anne sütü almayan bebeğin formül mamaya ihtiyacı vardır.
Damlali Deva22 kuzum anne sutu alamayan bebek mama içmek zorunda besinlerden istediği kadar vitamin protein felan alamaz ama anne sütünde ve mamada bebeğin ayina yaşına göre yeteri kadar vardır ve 1 2 yaşına kadar devam edilmesi bebeğin yararına olacaktır da ondan
meleginannesiyim livanurvealpinannesi61 malesef 1 aydır iciremiyorum yemeğin tadını aldıgı icin icmiyor
Adeninannesiyim meleginannesiyim sizi cok iyi anlıyorum. Ayni durumu bende ayni dönemde yasadim. Butun gece mama icirmeye çalışıyordum. Kilosu iyi benimkinin de. Ama dr icmesi lazım 1 yaşa kadar dedi. Ben derin uykusunu bekliyordum biberonu vermek icin. 3-5 seferde ancak bitiyordu. Ama gecici bu durum biberon reddi, iciniz rahat olsun ;)
Deva22 Damlali bunu hiç duymamıştım doğru tabi ben mamayı sadece karın doyurmak olarak düşündüm teşekkür ederim
meleginannesiyim livanurvealpinannesi61 icmiyo denedim yemek yiyo gündüz zaten ama yemeği seviyo mamayı görünce ağlıyo :(