Bircaykoyicelim baloglaninannesiiiiiiii keşke kaç aylık olduğunu belirtseniz. Ek gıda alıyor mu? Vs böyle yardımcı olamayız ki.
baloglaninannesiiiiiiii Bircaykoyicelim 2 aylık 2kilo970gr doğmuştu şuan 5300kilo 56cm günlül 38gr alıyor mama ile takviye etmek istedim ama olmadı
Bircaykoyicelim baloglaninannesiiiiiiii masallah kilosu gayet iyi. Tok olduğu için icmiyordur. Kiloya bu kadar takılmayın aşırı kilo kaybi olmadığı sürece. Emzirmeye devam edin yeterlidir. Mama ya gerek yok ki.
baloglaninannesiiiiiiii Bircaykoyicelim tesekkür ederim. Bazen sütüm yetmiyor gibi hissediyorum o zaman mamaya yöneliyorum o yüzden sordum
Bircaykoyicelim baloglaninannesiiiiiiii rica ederim. O sütüm yetmiyor şeyi Anne iç güdüsü 😊 sütüm yok demeyin etkiler bu çünkü azalmasına sebep olur.emzirin emzirdikce artar. Papatya çayı için inanılmaz süt yapıyor.
baloglaninannesiiiiiiii Bircaykoyicelim birde boyu 45cm doğmuştu şuan 56cm ayrıyetten boyunu uzatmak için yapabileceğim birşey varmı acaba anne sütü hariç 🥹 böyle sormama kızmayın oğlumu en iyi şekilde beslemek büyütmek istiyorum🙏🏻
baloglaninannesiiiiiiii Papatya çayını duymamıştım denerim🥰 rezene çayı içiyorum ağırlıklı olarak cok tesekkürler🫶🏻
Bircaykoyicelim baloglaninannesiiiiiiii Estağfurullah neden kizayim ❤️ size tavsiyem bebeğiniz henüz çok küçük takılmayın gayaten iyi kilosu boyu. İki gün sonra büyüdüğü Zaman kocaman delikanlı olur Annesi. Şu an önemli olan bebeğinin sağlığı. Emzirmeye devam edin. Zaten ters bı durum olursa doktorunuz yardımcı olur size yol gösterir.