Canım anneler 14 aylık kız bebişim var. Bu birkaç gündür yaptığı şeyden bahsetmek istiyorumm. Hani biz küçükken küs işareti yapardık ya. İşaret ve orta parmağı üst üste getirirdik. Kızım birkaç gündür bu işareti yapıyo. Yürütme çalışmaları yapıyoruz da bir elini bırakıp tek el yürütmeye başladık dengeyi öğrensin diye ondan sonra yapmaya başladı galiba anlayamadım. Böyle bi durumla karşılaşan var mı bu bir davranış bozukluğu mu güven eksikliği mi yoksa yürümekten korktuğu için mi oluyo bilemiyorum doktoruna sorucam muayene gününde ama bi buraya sormak istedim