Kızlar selam bu aralar bir tatlı düşkünlüğüm var ki anlatamam yemek asla aramam bütün gün yemek yemediğim oluyor bazen ama asla tatlısız günüm geçemiyor. Sanırım ben bunu kendimde alışkanlık haline getirdim nasıl vazgeçebilirim kilomdan memnunum ama böyle giderse kilo alacağım ve bu durumu sonlandırmam lazım ama öyle bir tatlı istiyor ki canım gün içinde böyle gözüm dönüyo bağımlı gibiyim illa o an yicem yedikten sonra rahatlıyorum ahahahdjdjskcıxnfk ya bunun önüne nasıl geçebilirim? Şunu yaparsan ya da şunu yersen tatlı krizini önler diyebileceğiniz önerileriniz var mıdır ?