Sarisin Nisanur69_ ben çok yapıyorum alışveriş ve kitaplık aldım geçenlerde sorun yaşadınız mı derseniz kargoyla alakalı hafif bir tahribat vardı mobilyanın üzerinde
Ejderhahavva Nisanur69_ bende görüp alın bu tür şeyleri ufak tefek şeyleri alıyorum ben ama dolap vs alınmaz bence ya sunta falan olur şişer elinde patlar bazıları şu lekesi olabiliyor vs vs
Defnemm123 Nisanur69_ ablam 2 gun once montrssori yatak aldi komple gayette guzel hicbir sorun yasamadilar, guvenilir site zatem iadeside var
AysenurErsonmez Nisanur69_ demonte geliyor hiç bi tane çivisi bile çakılmamış olarak yolluyorlar dolap almak gibi bi hata yapma canım
Nisanur69_ AysenurErsonmez öylemi tamam tşk ederim almam o zaman Sarisin korkuyor almaya kargonun geç getirmesi önemli değil ama yaa ürün kötüyse
Sarisin Nisanur69_ yani ürünün kötülüğü konusunda kullanıcı yorumlarından yola çıkabilirsiniz ama dediğim gibi kargo da çok önemli allah bilir nasıl getiriyorlar dikkatsiz dikkatsiz
Fadimesrgz Benim arkdsm hepsi buradadan almıştı dolap gayet iyiydi bende hepsi burada yada e bebekten alışveriş yaptm