Merhaba! Çok kötüyüm 7 gün önce eklem ve bogaz agrısıyla acile gittim igne yaptı antibiyotik verdi iyi olur gibi oldum daha fenalaştım sonra serum aldım . Gene düzeldim derken vücut agrıları bitti bogazım faranjit az kaldı ama her ayağa kalktığımda kollarım halsiz başım dönüyo midem bulanıyor bu arada adette oldum ayağa kalkmaya korkuyorum ben napıcam 2 çocuk var bakacak kimse yok kalkıp hiçbişe yapamıyorum uzanırken iyiyim