kirmizibasliklikiz_ gokbey_061 xiaomi mijia smart home aldim evet kamera guzel ama telsizim olmazsa kamera yetersiz kaliyor. Hareket ettikce bildirim geliyor ama o bildirim sesi benim icin yeterli degil. Hem telsiz hem kamera kullaniyorum bu yuzden
Makaron_88 gokbey_061 weewell çok memnunum tek sıkıntı telefondan uzaktan izleme olayı yok oda sorun değil bn hep evdeyim zaten
gokbey_061 kirmizibasliklikiz_ bunu öneri olarak kabul etmemeliyim o zaman çünkü bende telsizden memnun değilim etkili bi kamera almam lazım ☺️
kirmizibasliklikiz_ gokbey_061 yani genellikle bu kameradan memnun olmayan kisileri bulamazsiniz ama ben elestiri yapiyorum bana bebek agladiginda ses gelmesi gerekiyor bu kamera onu saglamiyor o yuzden ikisinin de oldugu bir sey tercih ederseniz daha rahat edersiniz 😁
minnakin_annesi Makaron_88 a bizimki izleniyor. hangi model acaba? dışardan izleme açık kapalı özelliği var çünkü
minnakin_annesi gokbey_061 weewell aldım, kamera ve ses var. çok da memnunum. dolaptan sıfır paketli 250 300 gibi bi rakama aldım
gokbey_061 minnakin_annesi weweell telsiz aldım hiç memnun değilim bağlantıda problem var diyor sürekli o yüzden kamerasına ön yargılıyım🤦♀️